tisdag 26 mars 2013

Oi gradugradu

Igår var jag redo att kasta in handduken med den här graduskiten. Fick totalpanik över att jag har så lite tid kvar (6 veckor tills den ska vara inlämnad!) och jag brakade helt. Men på något sätt fick jag det att vända, började på med resultatredovisningen och skrev metoden klart, och sedan blev jag glad igen.
Idag har jag skrivit ännu mera och det känns bra. Ska försöka hinna klart med den sak jag håller på med nu innan jag sticker iväg och drar jumppa, så kan jag slappa lite framför tv:n resten av kvällen sen.
Belöning!


Jimppa har fixat sig en ny tatuering idag, jag är avundsjuk. Tänker belöna mig med en jag med sedan då gradun är klar. En stor och fet en!


Nånä kanske inte över bröstet. Men vi får se.
Nu fortsätta skriva!
Puss,
A

Inga kommentarer: