måndag 18 mars 2013

Nya vindar!

Har äntligen genomfört min graduundersökning! Använde mig av öppen enkät och fick många intressanta svar. Så denna soliga kväll har gått åt att fundera hur sjutton jag ska analysera och kategorisera alla dessa svar. (???!). Samtidigt är det är helt fantastiskt roligt att hålla på med något annat än teori och metod (inte det mest intressanta och spännande som finns, enligt min smak), och graduforskarjaget fick en nytändning!


Sådär övrigt på tal om jobbfronten har jag nyss sagt upp mig från ett jobb och skrivit på heltidskontrakt vid ett annat.
Ska alltså sluta dra jumppa på arbis från och med hösten. Det känns sorgligt och konstigt, har ändå dragit jumppa där i fyra år! Men det känns rätt. Tänker satsa rejält på min egen träning från och med hösten och känner att jag behöver mera tid för att kunna göra det. Så beslutet är taget, det är rätt och det vet jag, men det är med sorgligt hjärta jag tagit det.
Har därmed också skrivit på ett heltidskontrakt vid klädaffären i Stenhaga och jag är jätteivrig att få börja jobba heltid! Känner mig inte alls redo för lärarjobb på hösten och jag vill bara pusta ut efter mååånga år av intensiva studier och måsten. Så, det känns helt fantastiskt bra!

Det om det, nu ska jag öva in ett nytt aerobicprogram som jag ska dra ikväll.
Puss,
A

Inga kommentarer: