måndag 6 augusti 2012

Tsemppiä tsemppiä!

Jag har hård träningsvecka på gång nu. Idag var jag på spinn&core, imorgon tror jag att jag satsar på dubbelpass (bodycombat och rpv) och på onsdag tänkte jag mig tbc. Jag har någotsånär hög energinivå just nu och tänker satsa på träningen. Den har ju fått stiga åt sidan "lite" nu under sommaren. Misstänker dock att jag kommer att vara lite styv i benen i slutet av veckan, men surt är det ju om man inte får träningen att kännas någonstans! Lagom mycket träningsvärk är när man inte kan sätta sig ner i soffan, utan måste släppa sig ner med fart. Och eftersom sommaren lider mot sitt slut (omg!) närmar sig också starten för mina egna jumppatimmar. Är riktigt ivrig! Har redan börjat planera lite försiktigt och börjat leta musik. Och hur kan man inte bli på hugget av låtar som denna? Tack dunkdunkmusik för att du finns, i mitt öra är du så ljuv! /A

Inga kommentarer: