fredag 9 december 2011

Storpackning och modellen

Jag packar massivt mycket. Och jag är världens sämsta på att planera längre än en dag i taget. Nu ska jag ha med begravningskläder, träningskläder, vanliga kläder och kalaskläder, detta kan inte sluta annat än i katastrof. Det är fler än en gång jag kommit hem med bara byxor eller bara tröjor.



Åså skulle jag ju fota ett såndänt vakio "hejdåhejdå jag far jag nu"-foto. Efter 6085 försök fick jag noll skapliga. Men vadfan, man kan ju inte vara bäst på allt. Bilderna var så asiga att jag var tvungen att döpa dem.

Här har ni nummer 1. Jag kallar henne "arrogant bitch"



Nummer 2. Här har ni "tappat tråden och några skruvar"



Nummer 3. Den är helt enkelt en "tramskajsa gav upp"



Jag pyser iväg på jobb jag nu då, sedan blire besök i hemkvarteren i Jakobstad. Hörs!

Puss me!
/Anneli

Inga kommentarer: