fredag 19 februari 2010

.Fredag.19.2.2010.

Nytt inlägg. (Det var på tiden!)

Det har bytt år. Och jag är inte det minsta visare. Det här året tar mig snarare i den andra riktningen. Kommer på mig själv att tänka om man helt skulle byta liv för att se hur det skulle kännas..och konstaterar att kanske det är lika bra att hålla fast vid det liv man har. Dumma flicka.

I mitt liv händer det ingenting och allt just nu. Ingenting speciellt, knappast ens värt att rapportera (skola, träningar, jobb). Men samtidigt är jag överväldigad av allt som händer. Tiden flyger mig ur händerna. Sedan måndag har jag hunnit se/umgås med min kära sambo ungefär 5 timmar. Sammanlagt! Kan inte annat än känna mig lite ensam ibland. Tur att man har sina änglar nära till hands (trots att Amra bor långt borta på Brändö), hon kom snällt strosande hela vägen hit igår kväll för att hjälpa mig städa ur mina skåp. Det kostade bara en tekopp och en liten kanelbulle. Just gotta love her! <3

Idag var jag för lat för att pallra mig till skolan. Eller jag snoosade bort mig. Ingen skada skedd. Har tänkt vara supereffektiv idag, göra klart ett skolarbete, dammsuga, tvätta, diska, handla, gå till Tritonia, städa åt undulaten osv. Konstigt nog så har jag lyckats göra nästan allt annat än att skriva skolarbete. Men så länge det finns tid finns det hopp.

Helgen kommer att se ut på följande sätt: Lördag; Jim jobbar, jag dansar dubbelpass, jag jobbar kväll. Söndag; Jim jobbar, skolarbete, städa källaren, dansa dubbelpass. Life is good.

Nåja, vidare med plikterna.
F:et i Anneli står för effektiv!

Pusshej.

Inga kommentarer: