onsdag 9 januari 2008

.Onsdag.9.1.2008.

Måste börja med att be om ursäkt för mitt förra inlägg, upptäckte efter att jag hade publicerat att min svenska vara ett dålig! Det gick dessutom inte att ändra efteråt, så därför måste jag göra såhär..i efterskott. Faktiskt, det känns som om man skulle få knivar i ögonen då man läser. Horribelt! Upptäckte just att det faktiskt går att ändra efteråt, så nu får jag skämmas lite igen. Men jag är för lat för att radera ett helt stycke.

Så har jag kommit på ett sätt att försöka lura mejsjälv att skriva åtm lite varje dag..med att ladda upp dagens bild! Som sagt, ett sätt att försöka luras, men alla metoder är tillåtna. Dessutom får jag använda mig av min kreativitet då jag fotar (med kameran i telefonen men ändå).
Dagens bild kommer lite senare..

Har varit skittrött dehär senaste dagarna, trots att jag inte gjorde annat än sov i helgen. Då jag var till apoteket igår så funderade jag på att köpa typ nå omega-3-tabletter, de sägs vara bra mot trötthet. Men herregud vad de är dyra! Sjutton euro för en liten skruttburk..Jag får magkramper av sådana hemska prislappar. Så mina Omega-3:or stannade i sin hylla.
Men jag köpte en burk med koffeintabletter. 100 stycken kostar någonting på tre euro (mycket prisvärt!), och jestas vad man blir pigg! Jag tog en tablett någon gång runt tio-tiden på morgonen och var full av skepsis, hur mycket verkan kan en sån liten plutt ha? Återigen kom jag fram till att man inte ska döma boken efter omslaget..de var rena dunderpillren! Jag var i full gång ännu nångång sex-tiden på kvällen. Jim for med en kompis och spela biljard så jag fick torka damm här i lugn och ro (nu har jag russin-fingrar). Svindyra Omega-3 kan kyssa sig därbak, jag är botad! Tråkigt bara att man blir beroende..det är ju som med kaffe, fast mycket effektivare.
Här är dagens bild, my baby:


Vi fick ett pussel av mamma i julklapp och Jim är en riktig hejare på det! Han orkar, i motsats till mig, sitta i flera timmar och glo på samma bitar. Jag bygger en stund, tittar på någonting annat i typ en halvtimme och sen är jag good to go igen. Jag är inte precis den tålmodigaste man hittar på denna planet.

Nu ska jag koppla av och titta på Aladdin på Toon Disney.
Tack hej!

//AnNiE

Inga kommentarer: