söndag 21 juli 2013

Det där med att ha någonting att säga

Har inte bloggat för att jag inte haft mycket att blogga om. Tänker alltid att jag måste blogga om små roliga anekdoter som händer under dagen, men jag glömmer jämt bort dem.

Under veckan som gått har jag som vanligt mest rusat från ett ställe till ett annat, men har ju haft en del ljusglimtar också. I det stora hela har veckan varit riktigt prima faktiskt!
Jag har varit visualist hela veckan och det har varit väldigt roligt. Speciellt då jag blev lite vanare och tryggare i rollen så var det ju hur kul som helst! Jag skulle lätt kunna vara visualist på heltid.


På tisdag var jag på middagsdejt med Lotta. Hon var sommarsnygg och vi pratade, pratade, pratade bort flera timmar. Det är skönt med henne, hon är en vän som jag aldrig behöver känna mig främmande med, oberoende hur lång tid det var sedan sist vi träffades. Hon är helt klart en keeper och jag är glad att jag fått lära känna henne!

I helgen har jag varit ledig från jobbet och på lördag stack vi till Jakobstad och mammas villa. Där träffades en hel drös med skojiga kvinns och vädret var kallt men mysigt. Vi åt allt för mycket, pratade om vädret, Bonnie sket på gräsmattan och myggbetten kliade. Aaah, sommar!



Nu väntar sängen, imorgon är jag visuhjälp och på kvällen blir det träning!
Ha en fin start på veckan vänner!
Puss,
A

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken gullig bild av dig, Anneli! :)Och det är inte bara för att jag är din mams som jag tycker det.

Anneli sa...

Tack! :) Bonnie är ju inte så tokig hon heller!