tisdag 5 februari 2013

En majestätisk tisdag

Detta mina vänner, har varit en alldeles underbar tisdag.

Har...
slitit som ett djur med gradun, vilket gett resultat, och fina resultat dessutom. Börjar närma mig nästa steg (korrekturläsandet) och ska börja knåpa ihop någon sorts enkät.

Har...
varit på ovanligt gott humör idag, den mentala solen har lyst på mitt ansikte och min själ har varit full av harmoni och energi. Perfekt balans. Gubbarna som stod i vägen på trottoaren idag kastade iväg ett leende åt mig när jag susade förbi och jag log tillbaka. Inbillar mig att de såg mitt lyckliga inre. Le alltid åt främlingar.

Har...
lyssnat på makalös musik. I love, love, love.






Har...
dragit två timmar jumppa idag. Och en timme igår. Väldigt bra flyt. Kändes bra i hela kroppen och feedbacken jag fick värmde verkligen. 


Håller tummarna om att resten av veckan är lika skimrande. Och vet samtidigt att jag är min egen lyckas smed.

Hoppas ni mår bra och lever lyckliga i alla era dar.
/A

Inga kommentarer: