torsdag 24 januari 2013

Igårdagen

Skrev hemifrån igår och fick ingenting gjort. Den ångesten, den ångesten.
Nå, idag är det en ny dag och ska försöka finslipa mitt första teorikapitel så långt att jag kan fortsätta och börja på mitt andra kapitel. -Slut på graduprat. -

Dejtade Lotta igår, söt kvinna det där. Pratade om dåtid, nutid och framtid. Och livet. Den tjejen är toppen, och jag cyklade hem med ett leende på läpparna.


Var tvungen att fota för att få en bild på 2013. Är/var gladare än jag ser ut. Det krävdes 30 oskarpa bilder innan jag fick till den här så jag orkade inte hänga upp mig på den sura minen.

Ska spurta igång med skrivandet nu, så att jag hinner på jobb ikväll.
Ha en fin helg!
/A

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är duktig och du fixar det. Dessutom har du lärt att dig att det inte lönar sig att stressa. Då blir det sämre kvalitet på allt du gör. Alltid finns det något positivt att se fram emot och den här gången är det Köpenhamn!
Fortsätt att ha det bra och kolla valpar, det ger ju lite avkoppling från att kolla på gradun!
Kram från mamsen

Anneli sa...

Jag försöker intala mig det. Denna vecka har börjat bra, så hoppas ju förstås på god fortsättning!