måndag 5 mars 2012

För mycket nässpray?

Nu är jag här igen. Sitter fast vid skrivbordet ("skriver en essä") och snyter mig så att Lotus Embo skäms. Tänkte uppdatera er lite med vad som hänt i mitt liv den senaste tiden.
Har köpt mig lite vårlycka, i form av diverse trevliga saker. Ni vet väl att det hjälper en om man är sur, vintrig och grå? Man blir vårens flinande fån på tre röda.






Har sprungit av och an till Jakobstad massor av gånger.
Har säkrat sommarjobbet. Får fortsätta att göra det som gör mig lycklig, och jag får dessutom kliva framåt lite på stegen. Det känns underbart!
Tänker fortsätta med att vara avslappnad och lycklig ett tag till nu. Orka stressa med skola, orka ta saker och ting så hårt, orka vara sur och förkyld mera.
Kör alltså en totalvändning från förra årets angstvår och tänker leva livet så som jag vill. lite. Så länge jag kan. Så länge jag vill. Älskar denna känsla. Och här tänker jag stanna. lite.

Ha en superfin dag mina vänner! Och kom ihåg att livet ler lite ibland. Njut av det!
/A

2 kommentarer:

Unknown sa...

Var finns dom svarta skorna? Jag tror att jag absolut behöver såna :D

Anneli sa...

Jo! Du behöver! De är från Nelly och kostade typ 23 ege (halva priset!). De är dessutom superbekväma! Köp bort :)