tisdag 17 januari 2012

Jag är tamejtusan en riktig knas

Jag trodde jag skulle dö på jumppan idag. Hjärtat bankade, det rang i öronen och benen var mos. Och vi får inte glömma att det är fullständigt självförvållat. Jag har planerat det själv. Jag är sadist, men tur är väl att jag tar ut det på mig själv istället för folk i min omgivning!

Dagens andra high (Lotta var förstås den första!) är att Hoarders börjar på nytt på nelonen idag! Hurra hurra hurra! Det är typ världens bästa tv-program. Efter Vid Australiens gräns.

Nu ska jag inta position i soffan. (= dimpa ner i den och vara slattrig som en överkokt knackkorv)
Puss me!
/Anneli

2 kommentarer:

mimedus sa...

E vi inga alla lite de då? (tänkt skriva "vi är alla knasar" men de tänkt ju bli lite feeel de) :D

anneli sa...

Haha! :D Jo nå jag hoppas att jag inte är den enda!