onsdag 27 juli 2011

Dagens

Dagens förolämpning:  Någon frågade min mamma om hon ska bli mormor. (Har jag faktiskt SÅ stor mage? tack nu bara)

Dagens surt: Skulle få dra flera pass på gymmet om jag skulle bo i Jeppis i höst, men det gör jag ju inte så det for ju lite åt pipen.

Dagens lessen: Mitt marsvin dog idag. Stackarn! (och stackars mig!)

Dagens snål: Jag ska till O´Learys med mamma imoron. Hon bjuder!

Dagens huippu: Bodypump gick svinbra och på fredag ökar jag på vikterna! Muskelträningen går bra nu, får se om jag klarar av att hålla i vinglaset på bröllopet på lördag.

Dagens fun fact: Tydligen kan man göra många saker när man cyklar, såg en karl (!) som cyklade, talade i telefon, snöt sig och hade tobak i hand på samma gång. Måste testa nån dag.

Sådär annars jobbar jag på. Jag gör ju som bekant inget annat än jobbar och tränar och det är ni säkert hemskt intresserade av att läsa om..

Efterlängtat paket från Gina på väg hem till mig imoron förresten, ska försöka fota --> ladda upp bilder.

Nu ut me le dog.

Puss me!
/Anni

Inga kommentarer: