onsdag 7 april 2010

.Onsdag.7.4.2010.

Nya krafter.

Pampas förflöt som det skulle, det vill säga, det blir aldrig som man har tänkt, rätt så nyktert (javisst! blev förvånad själv också) och klottigt som bara den. Man borde lära sig mellan varje år att vara lika nykter/onykter som alla andra, då har man roligast. Men här kommer några höjdpunkter:
-Jonas är förvånansvärt bra på att härma en turk, samt få sin turk-inspiration från veronica maggio.
-Jag fick nomineringen "bästa pampas" med min nya hårprodukt som kopplades ihop med ordet straffdildo.
-Moa skrämde skiten ur mig med sina magproblem.
-Det var kul att träffa Kim igen.
-Jag orkade upp på silliz.

Och det var väl det. Inga stora händelser där inte.

Sen dess har jag stressat som fan och varit på semester i Ruka med svärföräldrarna. Hade planerat att skida som en tok, men det blev inget av det på grund av att halva min så kallade semester regnade bort. Den andra halvan av semestern lyssnade vi på Manboy, drack vin, grälade eller åt. Min mage och mitt psyke är fortfarande i obalans. Tur att mitt liv fortsätter med massor av träningar och stress. Så som det bör vara.

Igår var det säsongsavslutning för lätt motion. Väldigt synd tycker jag, skulle ha kunnat fortsätta åtminstone en månad till. Att dra jumppa åt den gruppen var det roligaste jobb jag någonsin har haft! Och så fick jag blommor, pengar (!) och en kram av töserna igår, tänkte börja stortjuta. Helt underbara damer, alltså.
Höll föräldra-barngymnastik igår också. Det gick bra. Det går alltid bra när de får springa, vilket passar mig utmärkt. Desto mer spring, desto mindre gnäll.

Nästa helg vänder jag nosen mot Ikea i Haparanda och jag har bestämt mig för att inte komma hem med en massa onödiga grejer (stekspadar, doftljus, ungsformar osv). Ska istället hjälpa mamma med att hitta fina grejer till villan. Ja, så får det bli.

That´s about it. I mitt liv händer det inte så mycket.

Puss me!
Anni

Inga kommentarer: