tisdag 16 mars 2010

.Tisdag.16.3.2010.

Ljuva känsla! Solen skiner, fåglarna kvittrar, jag fick lön från Arbis igår och jag fick mina hårprodukter idag, toppen!

Hårprodukterna var hett efterlängtade. Företagets hemsida var sisådär pålitlig (såg det ut som) och jag blev ännu mer fundersam då jag märkte att produkterna skeppas från Hongkong. Men bra gick det och de kom som sagt fram idag. Hamnade att fara efter dem till tullen men vad gör nu det, jag har mina älsklingar här nu! Väntar innerligt på att få gå i duschen så att jag får använda dem..närmare kvalitetsrapport kommer kanske sen.

Och så fick jag alltså lön från Arbis igår, det betyder att jag kan beställa en klänning och ett par skor som jag såg i H&M:s katalog förra veckan. Hoppas bara att min storlek finns kvar..Dessutom nalkas det ju pampasvecka nästa vecka och då är det alltid bra att ha några extra euron i fickan!

Har Bonnie på besök den här veckan. Det är jättekul! Skulle vara helt beredd att skaffa hund, men jag inser att det är bättre att vänta tills vi har mera utrymme och mera stabila tider innan vi skaffar en egen. Vi får ju låna Bonnie då vi vill så man får väl vara nöjd med det arrangemanget tills vidare. Hon blev halvt antastad av sin nyblivne "vän", den påflugna Jack Russel-terriern och hans pratglade husse igår. Hon är verkligen inte något fan av kompisar, min lilla prinsessa. Och jag kan nu inte påstå att jag var så pratglad klockan 9:00 på morgonen heller. Staden är full av idioter som inte förstår att nej betyder nej. Undviker gubbstrutten från och med nu.

Har börjat zumba också. Det är skönt. Åtminstone på Elinas timmar. Dragaren på sådana pass är a och o, och eftersom Elina är så duktig så blir man väldigt inspirerad av henne. Ska fara och testa på Annas zumba imorgon. Tror nog att hon är helt bra också. Zumba är btw ett av de svettigaste passen man kan vara på, om man gör ut rörelserna ordentligt. Det är som body combat, desto mer man är på timmarna, desto mer/större vågar man göra = det blir svettigare. Igår var jag först på zumba och sen på dance (reggaeton). Det var tungt, men det är så jävla kul!

Nu ska jag gå och städa köksskåpen innan jag börjar förbereda mig för mitt sista nya lätt motion-program. Effektivitet ftw!

Puss me!
ANni

Inga kommentarer: