tisdag 28 juli 2009

28.7.2009, nästan augusti

Jadå, man har gått och blivit sjuk. Det är inte alls så svårt som man kanske skulle kunna tro.
Har jätteont i halsen (fortfarande!) och är snuvig. Var till poli idag och fick den bästa hjälpen jag någonsin har fått! Jag fick Strepsils- mot ont i halsen. Vilken tur att de påpekade att halstabletter hjälper då man har ont i halsen, tack för informationen.

Har hittat en ny obsession, ska ha en hundvalp och det nu. Ska mejla en uppfödare imorgon och fråga när/om de har några valpar åt mig. Är 100% säker på att jag vill ha en hund. Marsuna e söta men de hoppar ju inte precis upp i soffan och lägger sig i famnen på en. De är bra på att bajsa och låta som gummistövlar. Men det behövs ju sådana också.

Vitsi vad jag har leidon på vädret. Vill ha sol! Min sommar har sprungit ifrån mig och jag skulle vilja njuta av det lilla som är kvar, men just nu öser det ner vatten. Orka njuta om man ser ut som en dränkt trasa efter en halv minut på utsidan. Dessutom finns det så jäkla mycket myggor. Hade "palaver" på verandan i lördags på natten och jag har fortfarande fullt med myggbett på benen. Nästa sommar tänker jag ta ledigt då det är vackert väder och varmt! Är årets blekfis i år igen.

Nu å sova.
Puss me!

Inga kommentarer: