onsdag 22 juli 2009

.22.7.2009. och det är onsdag

Vittusatan vittusatan vittusatan vittusatan vittusatan vittusatan osv osv.

Allting krånglar och inget går mig tillmötes. Är förkyld så in i norden (sjuk! hals), kan inte träna ordentligt. Jobbet är jobbigt, hoppas produktionen håller standarden, annars är jag lika mycket i skiten nästa vecka. Sjabblar å sjabblar, allt glider mig ur händerna. Anni väx upp!

Som tur är så ska jag och dansa imorgon, det är nästan det enda som gör att man glömmer sina bekymmer för en liten stund. Läste mer om dansskolan Kipinä som ska öppna i Vasa, där kommer jag antagligen att bo. Måste bara skita ut lite pengar först.

På tal om att bo så konstaterade jag att det bara är 4 veckor kvar av mitt sommarboende. Sen tar jag mitt pick och pack och sticker tillbaka till Vasa. Känns lite vemodigt, det var ju igår jag flyttade hit! Men visst ska det bli skönt att få börja skolan igen och komma vidare med sina studier så att man blir färdig nångång. Måste ju hinna bli färdig innan man blir gammal och skröplig. Kanske.

Nu sovdags.
Puss hej din levergalej

Inga kommentarer: