söndag 4 november 2007

.Söndag.4.11.2007.

Imoron ska jag på Kent!! En dag kvar! Har inte ens packat ännu.. vet int ens va jag ska packa i..nå de löser sig väl. Känner mig mer positiv idag.

Hade fest igår, massor me folk och vi hade jättekul! Lärde känna vår ena granne också. Han var helt trevlig, och jämnårig! Det var i princip Moas fest, hennes idé, hon som skulle ha bål och hälften av gästerna var hennes. Och hon stack efter kanske halva.. efter att ha använt upp hela vårt juicepaket och lite till. Blev grymt besviken. Känner mig åsidosatt, hon har bytt ut mig mot Karin. Det händer igen. En ständig cirkel.. Moa lessen-Anni tröstar, Moa-Anni bästisar, Moa hittar nåt bättre för sekunden-Anni utbytt mot nån annan, Moas nya kompis dissar-Moa kommer krypande tillbaka. Hur många gånger ska jag behöva stå ut med sådant?! Varför står jag ens ut med det? GAH!

Har också konstaterat att Jim är det bästa som finns. Förstår inte hur jag har kunnat ha så tur att jag har fått honom. Han är en på tusen <3

Nu är jag hungrig. Ska ta nåt att äta. Åså ska jag packa.

Puss hej!
//Anni

Inga kommentarer: