måndag 2 december 2013

Something new and something old

Something new syftar på mina nya sänglampor. Alla delar är från Clas Ohlson. Blev riktigt nöjd faktiskt. Nästa projekt blir väl att fixa till sängbord. Sen. När jag orkar. Är lite i en inspirationssvacka just nu. Vill egentligen bara börja plocka fram juldekorationerna. Jag är inte så bra på minimalism.



Something old är väl jag då. Fyller 26 imorgon. Men egentligen kan jag ju tycka att 26 är ganska ungt ännu. Sämre halvan av 20, men ändå. Livet är bra. Vilket betyder att livet som 26-åring också är bra.

Ska träna lite nu. Och leva lite la dolce vita som 25-åring, så länge jag kan.
Puss,
A

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stämningsfullt!

Unknown sa...

Hello stranger! På bloggen min hittar du en utmaning med ditt namn på. Hoppas du antar utmaningen! Gott nytt år!