torsdag 8 november 2012

& livets gälla gång

Inte mycket har hänt sedan sist trots att jag rusat omkring överallt och hela tiden. Hiffade lite Swedish House Mafia-biljetter, har filatfilatfilatfilat på min epikanalys (deadlinen var i måndags - hopps) och skaffat ett tema till gradun. Så nu ska jag börja skriva forskningsplan, hitta på ett syfte och sådär allmänt förkovra mig i medier och litteratur om ämnet. Låter det intressant? Jag tycker det!

Så bjuder jag på eine kleine bildkaskad för att beskriva hur läget ser ut idag.



Nu ska jag planera ett nytt aerobicprogram och sedan masa mig iväg till Stenhaga. Hoppas på mycket nya och fina kläder, har inte varit där på en vecka och kommer att få den där "ooooooh, dendär vill jag ha!"-känslan av allt.
Lev gott vänner.
/Korvfingrarna

Inga kommentarer: