fredag 8 juni 2012

What´s up.

Jag har kommit fram till en förklaring till varför bloggen blivit så fruktansvärt lidande den senaste tiden. Orsak 1: hinner aldrig blogga före jobbet (är alltid ute i sista sekunden), orsak 2: på kvällarna då jag kommer hem är jag helt enkelt för slut för att blogga. Det tar på krafterna att vara trevlig, så är det bara.
Har hunnit ta bilder exakt en gång sedan jag sist bloggade. Och dessa är inte direkt några tiopoängare. Men de funkar som bevis på att jag fortfarande lever i alla fall. Ni kan ju fröjdas åt att ni är brunare, snyggare, rosigare och somrigare än jag.

Har ledigt idag. Så jag städar. Så urbota korkat att slösa bort en slackdag, men orkar inte se på röran mera. Min hausfraustatus har inte direkt varit på topp på senast(?), så jag är tvungen att försöka rädda det lilla som finns kvar.
Och på tal om att vara präktig, Provinssi närmar sig och jag taggar för att leva som en a-lagare hela helgen. Jag ska dit som ensam tjej med 6 pojkar. Yeee!
/A

Inga kommentarer: